9 Temmuz 2009 Perşembe

HATA YAPMA!!! (TEVEZ)



Evet Carlos Tevez'in M.United ile sözleşme yenilememesine kesin gözüyle bakılıyor.Bu doğrumu olur derseniz bana sorarsanı doğru olmaz inişe geçen bir kariyerin ardından M.United ile 2 lig şampiyonluğu 2 şampiyonlar ligi finali ve şampiyonlar ligi kupası.Ronaldo kulüpten gitmişken ilk 11 yoluda gözüktü ama TEVEZ imzalamamakta inat ediyor suçlu kim bilemem.Bana göre ferguson değil.Ceo desek o da değil.Ne diyebilirimki Tevez den başka sorumlu göremiyorum.Bilemiyorum sanıyorum Chelsea yada M.City ile imzalayacak...

İlk önce Chelsea ile başlayalım: Bir italyan ekolü bağımlısı Ancelotti öyle donuk bir felsefede Tevez i nasıl kullanacak?Peki Tevez bunu hiç düşünmüyor mu.Bunların yanıtını Chelsea ile imzalayıp imzalamadığını görerek bulacağız...

Şimdi sıra gelde City'e: Kendini bulamamış,kendine amaç bulamamış,kariyeri inişe geçmiş bir oyuncu topluluğu,ve miladı geçmiş bir taktik zenginliği olmayan bir antrönör...Ne diyeyim yazık eder kendine..Abu Dabi'nin yani M.City'nin sahipleri ewet aldınız Torresi,Fabregası,ibrahimovici bu satten sonra ancak havanızı alırsınız...

2 yorum: