16 Temmuz 2009 Perşembe

ADEBAYOR==>M.CİTY,MAXWELL==>BARCELONA,LUCİO==>İNTER

Evet inanması zor ama bu transferlerin kimisi gerçekleşti kimisi ise imzaya kaldı.



Sonunda başardılar Adebayoru da batağın içine çekmeye.önceki yazılarımı okuyanlar benim City'e antipatim olduğunu sanacaklar.Hatta daha ötesi gıcık olduğumu sanacaklar.Kesinlikle ve kesinlikle benim city e bi antipatim yok ama arap sermayesine,futbolun içine haksız kazanç sokmaya karşıyım.Kardeşim Real yapsın transferini anasının ak sütü gibi helal adam spotif başarılarla kazanıyor paraları.Ama M.City gibi zengin başkanların elinde olan kulüplerin transferine ön yargıyla yaklaşıyorum.Ve Adebayor ruh olmayan yerde başarı olmaz.



Ne diyim o kadar teknik olmayan hızı deseniz tartışılır ama hakkı var topa iyi vuran bir ouyncu.Barcaya yakışırmı deseniz bu konuya tepkinli yanaşırım.çünkübarca bir oyuncu getirecekse o ilk 11 oynayan oyuncuyla yarışır biçimde olmalı yedek kulübesine demir atmamalı.Maxwell'in kesinlikle Abidal la kıyaslanacak bi yanı yok ee o zaman niye böyle bir transfer laporta diye sorarlar adama....



Doğru karar bravo Lucio bravo İnter sonunda içimi rahatlatan bir transfer oldu.Takımın böyle bir oyuncuya,oyuncunun da böyle bir takıma ihtiyacı vardı.Lucio tam tarzı olan italyan ekolüne yol aldı.İnter de tam bir İtalyan özellikli savunmacıya ne diyeyim haırlı olsun .Bu transfer ile ilgili Münih başkanı Hoaness:
^Lucio ilk önce bizi tercih edeceğini söyledi ama sonra İnterle anlaştını duyurdu bizede bu taransferi onyalamaktan başka bir şans kalmadı.^ dedi.

Bu transferlerle ilgili son sözüm kulüplere ve oyunculara hayırlı olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder